tirsdag 25. august 2009

Jeg skjemmes jeg og!

Fra Sør-Trøndelag:
"skjemmes 25.08.09 - 14:18
Jeg skjemmes over å høre at en ekte ørbøgg oppfordrer til å stemme Frp. Skam deg Prestmo. Du har virket som en relativt samfunnsopplyst borger hittil, men å stemme Frp er en stemme til et kaldere, egoistisk samfunn. Har du så lite vidsyn at grendastriden i Orkdal avgjør hvilket parti du skal stemme ved stortingsvalget?"


Stemmer ikke på Asphjell! Ikke tale om!

Jeg kommer ALDRI til å stemme på ei liste der Asphjell står en gang til - resten av livet.

En stemme på Asphjell er en stemme på et kaldt samfunn der kontakter og nettverk er det eneste som teller.
Det er en stemme på et samfunn der de sterkeste rår, de med best kontakter.
Det er en stemme på et samfunn der man balanserer farlig nær grensen til korrupsjon og hvor man stempler avtaler som hemmelige, i redsel for at det skal komme fram økonomisk snusk?


Jeg kommer aldri til å stemme arbeiderpartiet så lenge man ikke er i stand til å rydde opp i uhumskhetene.

Arbeiderpartiet er ikke lenger et parti for arbeidsfolk. Det er et parti for broilere, karrierepolitikere og spyttslikkere. Dessverre.

Det er nødvendig å rydde rekkene, det skjer best i en langvarig periode i opposisjon, hvor partiet kan bli kvitt dauflesket!

Ingen kommentarer:

 
Blogglisten