torsdag 16. august 2007

"Diskusjon" med Torstein Larsen!

Aug 7, 2007 at 11:46 AM

"Torstein Larsen (no network) wrote at 8:40am
Ja, jeg ser det og jeg ser også hvem som står bak, og da så.Personlig kunne jeg ikke tenkt meg å opprette en gruppe mot en annen kandidat.Det har aldri vært særlig god medisin å rakke ned på andre. Men dem om det."

Jaha, slik kan det gå når "kandidaten" systematisk stenger ute alle med et spor av motforestillinger fra gruppa si!
Og til orientering Torstein, selv om jeg er creator av denne gruppa, så er jeg IKKE kandidat!

Jeg deltar ikke i politikken, selv om jeg har meninger om hvem som har habitus til å besitte verv!

Når det gjelder nedrakking så er det vel Torstein som er mesteren, i alle fall lokalmesteren: nå sist ved å gå til angrep på alle av våre nye landsmenn og det ved å skjære alle over en kam.

Men labli å sensurere gruppa di Larsen og slutt å stenge folk ute, så slipper du enda flere grupper!

For øvrig er det morsomt for Facebookere når det står:"Torstein Larsen (no network)"

No network as in no social network??

Ingen kommentarer:

 
Blogglisten