fredag 3. juli 2009

Anonyme kommentarer

Ettersom jeg sitter med ansvaret for denne bloggen, gjelder samme regler som ved henvendelse til en hvilken som helst avis: Her mottaes ikke anonyme kommentarer.

Jeg kan godt publisere anonymt stoff, men JEG skal vite hvem det er som sender kommentarer eller mailer for publisering. Her kan man ikke dekke seg bak anonymitet og benytte denne bloggen som plattform for angrep. JEG skal kjenne identiteten og kunne verifisere den, jeg snakker KUN med levende, identifiserbare personer.

Videre er denne bloggen (og de andre jeg driver) et sted hvor man hovedsaklig snakker om saker, eller hva maktpersoner gjør eller unnlater å gjøre. Det er ikke et sted for å drive uendelige diskusjoner om undertegnede og hva jeg skriver. Det jeg skriver kan leses her. Det er heller ikke et forum for å diskutere hva leserne føler ved å lese noe her, å klikke seg hitover er frivilig og skjer på eget ansvar.

De som ikke kan holde seg til det får heller fortsette på et kvisefylt forum som feks Nettby.

En god dag til alle ærlige som henvender seg under navn eller som kommer med innspill på daglivarebutikken! Det er viktig å få fram hva som virkelig foregår i dalen vår, vi ser jo i daglilivet at de som er valgt inn aller helst opererer i det skjulte.

Ingen kommentarer:

 
Blogglisten