onsdag 15. juli 2009

Hvor bliver Lederen i Sør-Trøndelag?

Vi savner lederartikkelen fra dagens avis i Sør-Trøndelag, den legges sjelden og med ujamne mellomrom ut på nettet! Hvorfor kan ikke S-T legge ut dagens leder på nettet?

Heller enn å legge ut meninbgsløse nyhetsklipp med bilde, legg ut ledern!

Det pågår - som man kanskje har lagt merke til en stor politisk diskusjon i Orkdal, anført av Hans Kringstad settes det lys på en rekke saker, hvor også S-T's lederskribenter har forsøkt å delta, gjennom lederen.
Enkelte av innleggene har vært av interesse å få debattert, derfor bør man kunne legge ut lederen - feks på ettermiddagen - etter at avisa er utsolgt i kiosken.....

Jeg ville tro at lederskribenten, som sitter og skal lage meninger på trykk hver dag, også gjerne så reaksjoner på sitt arbeid. Ledere er liksom ikke så utsatt for å bli klippet og stjålet av konkurrerende media, som rene nyhetssaker, der derimot klippes friskt etter hva jeg kan se.

La oss få lederen på nettsidene, og legg den ut med dato, slik at man kan se med en gang hva som er utgått på dato, så og si.

Ellers merker jeg meg at S-T har opphevet trykkeforbudet av alt som kommer fra dette tastaturet og er rimelig bra fornøyd med det, selv om jeg fremdeles sitter igjen med en vond smak i munnen, med tanke på at et mediemonopol har et så lettvinnt forhold til det de driver med, at man kunne gjøre noe slikt etter år 2000, det taler ikke bra til redaktør Morkens ettermæle....

Ingen kommentarer:

 
Blogglisten