onsdag 20. januar 2010

Sensuren i lokalmedia

Sensuren i lokalmedia er påtakelig.

Mange klager på at innlegg avvises i Sør-Trøndelag uten et ord til forklaring.

Mine innlegg forsvinner rett som det er og jeg opplever til og med at innlegg som har blitt publisert forsvinner igjen, til og med innlegg det finnes svar på! Da blir det nesten latterlig å levere gratis stoff og kommentarer og på den måten skaffe avisa innhold.....

Jeg kan lett følge med hvem som sensurerer, for det er bare å følge med hvem som har hatt vakt og hvem som har hatt fri eller vært bortreist......

Men det er et annet media i dalen også, nemlig hjemmesida til Orkanger Vel og gjesteboka der, som benyttes som diskusjonsforum.

Jeg kan ikke med min beste mening forstå hvorfor Hans Kringstad ikke kunne publisere innlegget mitt nedenfor her, første del av det om E39 og kulverter!

Ikke er det personangrep, og ikke er det angrep på noen av de politikerne Hans tydeligvis liker og har preferanse for. Ikke kan jeg se at Orkanger Vel har vedtak om at man SKAL ha kulverter heller.

Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor Hans ikke vil ha en diskusjon om alternativer, og jeg skjønner ikke hvorfor Velforeninga skal være positiv til at mest mulig av dalen legges under asfalt - det er nemlig slik at vi neppe for en videre eksplosiv økning i biltrafikken, den har antakelig nådd i nærheten av sitt maksimum......

Hvordan er det Hans, kjører du et sololøp på siden av Orkanger Vel i foreningas navn, med egen agenda?

Ingen kommentarer:

 
Blogglisten